5 apr. 2011

gastong.

i morse träffade jag Julia nere på Barista. vi blev medlemmar i deras klubb som skänker skolmåltider till fattigabarn i andra länder och köpte frukost samtidigt. det var framför allt för frukosten vi kom. vi visste inte om att vi kunde ge barnen mat samtidigt. så det var en bra nyhet!

tillsammans tränade vi senare på friskis. förstod för en stund hur det kan vara att va man. hade som himla svårt att andas rätt samtidigt som man ska räkna. vi gav upp. hjälptes åt istället och tänkte en tacksam jag-är-tjej-tanke.

tjejor har så många bra sidor. . . några jag kan komma på nu är:
- luktar gott
- har inte skägg
- fina fötter
- tuffa
- lätt att lämna tillbaka saker (om en kille står bakom disken)
- får gratis/billigare mat/dricka utomlands
- himla smarta!

och det finns inte miljoner saker som är negativa.
typ.

i kväll har nikolaj varit här. honom tycker jag om så jag nästan spricker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar