27 jan. 2012

uppdate.kuta.

hej min tappade blogg.

sitter pa ett sunkigt hak i kuta. poppes 1. nanstans. idag har vi atit pa donken. blaa..men det lag precis vid stranden och vi var lata som tusan. for ovrigt glommer jag saker jamt och standigt. lite laskigt faktiskt. tur att vickan ar med och paminner mig om saker. det enda jag har koll pa ar flyg och pengar. resten ar jag tappad pa.

har fula horlurar pa mig nu. super onodigt. lyssnar inte pa nat. men da ser jag upptagen och viktig ut. snart ska vi ga nanstans. minns inte vart...vickan vet nog.

annars har vi det soligt, varmt som jag vet inte vad. alla klara inte av den har varmen. jag far sola lite sjalv ibland. men pa riktigt orkar jag pa sin hojd en timme. darefter ar jag pannkaka. for varmt. vagorna ar for hoga for att bada i med. bara surfers som vagar sig ut.

surfarna tyckte alla att jag och vickan skulle testa pa i de 4 meters vagorna. sinnes. no.no.

puss o hejsvej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar