29 feb. 2012

vi har gjort lite mer saker.

halloj!

Sitter nu pa hostelet i Sydney. Kings Cross. Nara matbutiken och gangavstand till operahuset, sydney bridge och darling harbour. Aven ganska nara gratisbussen. Men langt till bondi. En dag som denna spelar det ioforsig ingen roll eftersom det regnar. Vilket de gjort nu i ....typ over en vecka. Lite trottsamt. Vi langtar efter solen och vara bruna kroppar ar nagot mindre bruna. Inget att gora at. Har det fett bra trots det. Vantar pa Kristin som vantar pa taxin pa flygplatsen och sa fort hon kommer hit till vart privata lilla rum har pa global backpackers ska vi hitta pa nat skoj. Trots regn. Man kan alltid hitta pa nat i en stad som denna.

Minns inte vad jag skrev sist men jag skriver anda sa osamanhangande och ointressant sa skit samma. jag skriver det jag kommer och tanka pa.

Vi har surfat tva ganger nu. Ar nagot av en naturbegavning. eller jag kan gora wipe-out, svanga och sta upp anda in till stranden iallafall. sag en delfin sist vi surfade i coffs harbour. fiiin. vi har aven tillbringat 5 regninga dagar i byron. Gick en promenad (lite mer av ett traningspass) till fyren och den ostligaste punkten i australien. Har i Aussie gillar alla Coldplay och det gillar vi.

Har aven blivit en stor-atare. At upp en hel pizza alldeles sjalv. + en liten bit pizza till jag fick av vickan. tack.
Vickan har fyllt 21 ar ocksa. himlastortgrattis! Henne firade jag med cheesecake, vinruvor, ost och kex! (OCH FINA ROSA GLITTRIGA LJUS)






 finaste bilden pa mig hittils under resan. javet.


...om nagra dagar aker vi till NZ. det blir GULD

1 kommentar: